Ébresztő MLSZ!

A Magyar Labdarúgó Szövetség Fegyelmi Bizottsága 100 ezer forintra büntette a Vasas szurkolóit politikai érzékenységet sértő magatartás miatt. Azt skandálták, hogy „Vesszen Trianon”. Reggel olvastam a hírt, először azt hittem álmodom. Aztán megtöröltem a szemeim, de a betűk továbbra sem változtak. Megcsíptem magam, de még mindig ott állt: érzékenységet sért, ha valaki hangot ad egyet nem értésének a békediktátummal kapcsolatban. Akkor azonnal tollat akartam ragadni, de inkább félrevonultam, lehiggadni egy kicsit. Ezen gondolatokat viszont már nem hagyhatom magamban…

Kedves MLSZ. Kérnék valamit. Azt talán még szabad. Aki ezt a döntést – mármint a büntetést – hozta, álljon ki és magyarázza el Malina Hedvignek, a temerini fiúknak, a Beneš-dekrétumok miatt kitelepített nagymamámnak, vagy az előző műsorunkban bemutatott DAC szurkolóknak, közülük is mondjuk Lengyel Krisztiánnak, hogy miért sértő, ha kiállnak mellettük, értük az anyaországi futballszurkolók. Jöjjenek! Magyarázásban úgyis olyan jók. Már-már felülmúlják Süvit az Állatfarmból. Kíváncsi vagyok erre mit találnak ki.

Mint ahogy az is érdekelne, hogy nem terveznek-e nyomatni egy kiadványt benne a rigmusokkal, amiket lehet bátran skandálni. Szét lehetne osztani a párezer, a harmatgyenge NB 1-es meccsekre még járó nézők között. Csak a félreértések elkerülése végett. Kérem önöket, tegyék meg! Azt pár napja már tudjuk, hogy a bírókat sem szabad szidni. De a Hajrá Fradi mehet? Vagy térjünk vissza a Kinizsi használatára? Lassan lehet oda is eljutunk…

Még nem késő: ébresztő MLSZ! Vesszen Trianon!

Varga Dávid

Vélemény, hozzászólás?

