Ifj. Knézy: Édesapám vigyáz rám a mennyországból

A Bors című újságnak nyilatkozott ifj. Knézy Jenő, akinek ítéletét a bíróság hatályon kívül helyezte a napokban.

A főnökeim végig bíztak bennem, azt pedig én is megértettem, hogy ilyen súlyos vádakkal a fejem fölött a közszolgálati televízióban nem lehetek képernyőn. Szerintem innentől semmi akadálya, hogy újra képernyőre kerüljek. Végre a bíróság is kimondta, hogy alaptalanok azok az állítások, melyekkel a volt feleségem vádol. Abba már bele sem akarok gondolni, hogy egy hazugság miatt hány világ- és Európa-bajnokságról maradtam le. Szörnyű árat fizettem egy olyan dologért, melyet soha nem követtem el. A legnehezebb pillanatokban édesapám emlékébe kapaszkodtam, ő mindig velem van, a mennyországból vigyáz rám.”

knezy_jeno_fia

(forrás: csakfoci.hu)

 

Vélemény, hozzászólás?

