Távozik az Újpest legjobb játékosa

Asmir Suljic, az Újpest bosnyák játékosa, csapatának legnagyobb tehetsége a klix.ba internetes oldalon jelentette be, hogy a következő szezont már nem a lila-fehéreknél tölti:

Nagyon boldog vagyok, hogy beválasztottak a szezon álomcsapatába. Ez bizonyítja, hogy jól teljesítettem. Az pedig, hogy én vagyok az egyetlen légiós a tizenegyben, önmagáért beszél. Elégedett vagyok a játékommal, és remélem, hogy továbbra is felfelé ível majd a formám. Öt győzelmet arattunk zsinórban, így jó hangulatban várjuk a szezon végét, de nem lehetünk elégedettek. Tavaly megnyertük a Magyar Kupát és a Szuperkupát, most viszont trófea nélkül maradtunk. A bajnokság végén már szeretném tudni, hol játszom a következő idényben. Bár még három évig érvényes a szerződésem Újpesten, a következő idényben biztosan máshol játszom majd.

(forrás: csakfoci.hu)

Vélemény, hozzászólás?

