Stieber édesanyja: “Szívszorító volt látni a fiam gólját”

A Nemzeti Sport szólaltatta meg Stieber Zoltán édesanyját – aki igen régóta követi a Magyar Lelátó életét, reméljük ezen szokását megtartotta – az írásra a Kislány, nagy foci blog hívta fel a figyelmet.

“Zolika olyan alázattal viseltetik a futball, sőt az élet iránt, mint kevesen. Hosszú távon ez bizonyosan meghozza a gyümölcsét. Finnországban már visszakapott valamit. Egy sárvári étteremben néztem a meccset, Gabival és Andriskával (Zoli három tesója közül kettő), csakhogy meglehetősen távol ültem a tévétől. Csak akkor tudatosult bennem, hogy a kisfiam rúgta a gólt, amikor levette a mezét…Hogy mit éreztem akkor, még ma sem tudom elmondani. Ám azt látni, hogy a fiamat ünneplik a társai, szívszorító volt. Remélem, nem tér le erről az útról, de nem féltem, mert tisztában van azzal, mely értékek fontosak az életben. Nagyon büszke vagyok rá-is.”

Stieber_magyar999

Vélemény, hozzászólás?

